11 January 2012

BlueStacks membawa App Player, 400,000 aplikasi Android Windows 8 (video)

Kembali pada bulan Oktober, BlueStacks mengumumkan versi alpha Player App, membawa aplikasi Android untuk Windows PC, tablet dan desktop. Hari ini, syarikat itu memperluaskan capaiannya dengan versi yang baru, Windows 8-serasi perisian, mengintegrasikan lebih daripada 400,000 Android apps ke dalam OS terbaru Microsoft.  



Pemain App terkini, yang akan menyokong kedua-dua desktop standard dan mod Metro UI, berkesan membolehkan Windows 8 pengguna untuk menjalankan "app yang paling setiap" dari katalog Android, tanpa perlu menjalankan apa-apa keajaiban peralihan. BlueStacks menunjukkan alat virtualisasi baru pada Ultrabook 8 Windows di CES hari ini, dan merancang untuk membawa pemain App peranti jenama baru Mac ini, apabila InHon pengilang Taiwan melepaskan Ultrabook pertama, dengan perisian terlebih dahulu.






Sebagai permulaan, BlueStacks yang dipasang pada desktop Windows anda (atau komputer riba atau tablet) tidak memberi anda akses langsung ke Pasaran Android. Walaupun BlueStacks membolehkan anda memasang beberapa aplikasi secara langsung, anda akan memerlukan peranti Android dengan akses Pasaran dan app BlueStacks Cloud Connect dipasang untuk menolak kegemaran anda kepada sistem Windows anda. Ia juga penting untuk ingat bahawa kebanyakan Android apps masih dibina bagi peranti skrin sentuh yang lebih kecil



          

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...